Hlavná stránka » Štatistiky

Žiadosť o vypracovanie reálnej prognózy demografického vývoja obyvateľstva SR do roku 2080 - návrh na riešenie


Občianske združenie - Ľudia v ohrození


Moravská 1635/23, 020 01 Púchov
e-mail: zdruzlvo@gmail.com Telefón:  0918547848
web:  www.narodnyblok.sk www.oskardobrovodsky.sk

Žiadosť na stiahnutie a šírenie

 


Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1
813 70 Bratislava

 

Národná rada Slovenskej republiky
Námestie Alexandra Dubčeka 1
812 80 Bratislava 1

                                                                                                          V Púchove 14.2.2013
Žiadosť o vypracovanie reálnej prognózy demografického vývoja obyvateľstva SR do roku 2080

Predkladáme vláde SR žiadosť o vypracovanie reálnej prognózy demografického vývoja obyvateľstva SR do roku 2080, ktorá je nevyhnutným predpokladom k tomu,  aby  občania Slovenskej republiky  mali prístup k informáciám, ktoré budú zásadne ovplyvňovať  ich život a život ich detí.

Historické skúsenosti a Kosovské memento

Vychádzajúc  z historických skúseností z bývalej Juhoslávie  a jej obyvateľov Srbskej a Albánskej národnosti v Kosove, máme za to, že ak by bola vypracovaná reálna prognóza demografického vývoja obyvateľov Srbskej a Albánskej národnosti, predišlo by sa tragickým etnickým vojnovým konfliktom ku ktorým došlo v 90. rokoch na tomto území.
Porovnávajúc demografický vývoj na území bývalej Juhoslávie a dnešného Kosova, kde v priebehu života jednej generácie  sa z minoritnej menšiny stala majorita, existuje paralela obdobného demografického vývoja  najmä na východnom Slovensku a tým aj zásadné demografické zmeny v štruktúre obyvateľstva s nevyhnutnými negatívnymi dopadmi na sociálny systém, ekonomiku a spoločenskú situáciu v Slovenskej republike, ktoré môžu vyústiť až k rovnako tragickej situácii, aká vznikla v bývalej Juhoslávii  a v  Kosove.

Manipulovanie prognóz znemožnením  prístupu k základným informáciám je porušovaním práva občanov na prístup k informáciám.

Prístup k objektívnym a pravdivým informáciám je základným právom občanov SR, ktoré je zaručené Deklaráciou ľudských práv OSN, Medzinárodným dohovorom ako aj samotnou Ústavou SR.   Práve preto je  povinnosťou Vlády SR ako aj Národnej rady SR umožniť občanom prístup k  informáciám, ktoré sa bezprostredne týkajú ich života a života ich rodín. Rovnako je povinnosťou štátu vytvoriť podmienky pre získanie skutočne reálnych a pravdivých údajov, bez ktorých nie je možné vypracovať prognózu vývoja obyvateľstva, ktorá bude zodpovedať skutočnosti a nebude klamať a zavádzať občanov, tak ako doposiaľ na objednávku účelovo predkladané prognózy   Infostatu-Inštitútu informatiky a štatistiky:
Prognóza vývoja obyvateľstva SR do roku 2050 z roku 2002,
Prognóza vývoja rómskeho obyvateľstva do roku 2025 z roku 2002,
Populačný vývoj v Slovenskej republike 2011
vrátane  množstva ďalších. 

Všetky tieto prognózy sú súhrnom nepresných a skresľujúcich údajov a sú bez akýchkoľvek pochybnosti len odhadmi, ktorým chýba  to podstatné – prístup a možnosť získania relevantných informácii bez ktorých je akákoľvek štatistika a prognóza len chaotickou zmesou údajov bez zmysluplného výsledku.

Za to však nemožno obviňovať len pracovníkov štatistických inštitúcii v SR. Profesionálne seriózny výskum im totiž znemožnili ponovembrové vlády a parlamenty, ktoré od roku 1991 pod tlakom EÚ a tzv. ľudskoprávnych organizácii  zakázali a znemožnili štatistiku obyvateľstva podľa etnika, čo označili za  porušovanie ľudských práv. Posledné sčítanie obyvateľstva v roku 2011 nariadené EÚ pri ktorom sa k rómskej národnosti prihlásilo len 105 783 občanov SR, ako potvrdzuje  nižšie uvedená  tabuľka , je názornou ukážkou neschopnosti európskej byrokracie včas riešiť akýkoľvek demografický problém vymierajúcej Európy, čoho dôkazom je jej zlyhanie a následné tzv.“ humanitárne bombardovanie“ bývalého územia Juhoslávie.
 Za jediné hodnoverné údaje možno považovať žiaľ,   len kvalifikované odhady a sčítania z čias reálneho socializmu z rokov 1970 a 1980, ktoré však už dnes nič nehovoria o súčasnom stave reprodukcie Rómov, a druhým sú terénne šetrenia z rokov 1976, až 2000 na základe ktorých si môžeme urobiť niektoré závery aj o súčasnej plodnosti rómskych žien ako potvrdzuje ANALÝZA: Pôrodnosť a plodnosť rómskych žien na Slovensku http://www.demografie.info/?cz_detail_clanku&artclID=469

Podľa kvalifikovaného odhadu z roku 1893 bolo na území Slovenska 36 231 Rómov.
Pri poslednom hodnovernom a kvalifikovanom sčítaní v roku 1980 ich už bolo 199 853.       To znamená, že za 87 rokov sa populácia Rómov zvýšila  vyše 5násobne!
Podľa odhadov z roku 2010 bol počet Rómov údajne 352 923, čo predstavuje  za 30 rokov nárast približne 77%. Podľa uvedeného sčítania nariadeného EÚ v roku 2011 počet Rómov klesol z 352 923 na 105 738 osôb!

 

Tabuľka: Vývoj počtu Rómov na Slovensku podľa cenzov, súpisov štátnej správy a iných zisťovaní v r. 1893-2011


Rok

1893

1921*

1927

1930*

1947

1970

1980

Počet

36 231

7 284

62 192

30 626

84 438

159 275

199 853

Rok

1989

1991*

2001**

2001*

2004***

2010****

2011*

Počet

253 943

75 802

379 200

89 920

320 000

352 923

105 738

Prameň: Horváthová (1964), Vaňo (2001b), Podolák (2000), 2000, ŠÚ SR.
Poznámka:
* sú označené údaje zo sčítaní ľudu, ostatné sú zo špeciálnych súpisov,
**odhad B. Vaňa (2001),
*** podľa Jurásková et al, 2004
****odhad prieskumu predvýskumu pripravovanej aktualizácie Atlasu rómskych komunít 2004.

O hodnovernosti uvedených prieskumov pochybujú samotní odborníci  z danej oblasti, ktorí konštatovali, citujeme:

 „ Získavanie spoľahlivých dát o počte Rómov bolo a je takmer vždy spojené  s mnohými problémami. Na Slovensku možno v tomto smere podľa viacerých odborníkov( Marcinčin, Marcinčinová 2009;Mann a kol. 2006; Vaňo 2001) hlavne v poslednom období , považovať  za kľúčovú  istú terminologickú nevyjasnenosť v otázke vnímania Rómov. Príčinu tohto stavu  u nás možno hľadať  po roku 1989. Spočívala v presvedčení (na odbornej úrovni dnes už prekonanom ), že akékoľvek zisťovanie rasy, jazyka, sociálneho pôvodu  atď. vedie k diskriminácii.  Toto dôsledné uplatňovanie základného práva občanov Slovenskej republiky aj v oblasti štatistického zisťovania viedlo k tomu, že po roku 1989 u nás nejestvujú prakticky žiadne relevantné štatistiky  o etnickom zložení obyvateľov (Vaňo 2001) a to aj napriek tomu, že pomoc Rómom vychádzajúca  z poznania veľkosti  tohto etnika je prakticky trvalou súčasťou  vládnych politík, no paradoxne „doteraz nie je vyjasnený prístup k štatistickému zberu etnických údajov...“(Marcinčin, Marcinčinová 2009, 7-8).
Absencia presných dát je v mnohých analýzach nahrádzaná rozličnými kvalifikovanými odhadmi, ktorých hodnoty sú značne odlišné. Napríklad  Liégeois (1997, s 33) uvádza odhad počtu Rómov  na Slovensku začiatkom  90. Rokov minulého storočia  na úrovni 480 000-520 000. Tento zdroj  je v literatúre  veľmi často citovaný, ale podľa nášho názoru (ako ukážeme neskôr v texte)  aj veľmi nereálny. Potvrdzuje to aj Arne B. Mann (in Liégeois 19997, s 14-15) v úvodnej poznámke pre slovenský preklad  práce, keď ako príčinu značného skreslenia  identifikoval absenciu spolupracovníka  priamo zo Slovenska  v jeho medzinárodnom tíme. Iný, o niečo realistickejší, odhad ponúka  Vaňo (2001, s.13), podľa ktorého bolo v roku 2000 na Slovensku  360 000 až 365 000 Rómov, s predpovedaným nárastom  do roku 2005 na úroveň 403 000.

 

Občania SR majú právo vedieť v akej spoločnosti budú musieť žiť ich deti

Občania SR musia preto mať právo vedieť čo ich čaká v priebehu života jednej generácie. Sladké opíjanie sa prognózami na objednávku, podľa ktorých najhoršia varianta pripúšťa do roku počet Rómov 540 000 a úbytok obyvateľstva pod 4.800.000, je trestuhodným  a ľahkomyseľným činom, za ktorý nás raz budú naše deti preklínať.  Pre porovnanie skutočnej reality si stačí vziať ako vzorku nárastu populácie ktorúkoľvek obec na východnom Slovensku, napr. Krížovú Ves,  kde v čase II. Sv. vojny bol v obci jeden dom s cigánskou rodinou. Dnes tvorí z vyše 1900 obyvateľov obce 1300 Rómov a Základná škola je čisto rómska, pretože deti menšinového obyvateľstva obce chodia do susednej školy v Spišskej Belej.

Pomenovanie vecí pravým menom, nemožno označiť ako porušovanie ľudských práv ani rasizmus.  Dlho neriešený problém s rómskym etnikom sa na Slovensku už dávno vymkol z pod  kontroly a v neúprosnej realite  sa odhalil  po prevrate v novembri 1989, kedy bol zlikvidovaný v rámci „Havlovej zbrojárskej  konverzie“ ťažký priemysel a prakticky zlikvidované poľnohospodárstvo, kde pracovalo 350 000 ľudí. Sústavne narastajúca nezamestnanosť, urobila bezdomovcov z tisícov minoritnej časti obyvateľstva a množstvo z nich dohnala k sociálnym samovraždám. Nie je preto možné v súčasnom politickom systéme vytvoriť podmienky pre zamestnanie  podľa odhadov,  takmer 300 000 Rómov žijúcich  v otrasných podmienkach ako v osadách subsaharskej Afriky.

Dlhodobé porušovanie základných ľudských práv Rómov vyústilo k porušovaniu práv majoritnej časti obyvateľstva SR

Táto situácia je bez pochýb aj porušovaním základných ľudských práv Rómov a to práva na dôstojný život, kde sa rodia deti bez akejkoľvek perspektívy. Dlhodobé porušovanie práv Rómov však na Slovensku po novembri 1989 a vstupe do EÚ prerástlo do porušovania práva minoritného obyvateľstva na ochranu života, zdravia a majetku. Tisíce občanov sú najmä na východnom Slovensku denne doslova terorizovaní rómskym etnikom, pre ktoré v osadách tento systém nie je schopný vytvoriť normálne podmienky pre život. Vraždy a znásilnenie sa stávajú čoraz častejším fenoménom narastajúcej kriminality, ktorej štatistiky podľa etnika boli zrušené z dôvodu našej servilnosti k EÚ rovnako ako sčítanie obyvateľstva podľa etnika. Paradoxne už z porušovania ľudských práv  okrem OSN obviňuje Slovensko aj Bielorusko http://www.topky.sk/cl/11/1339287/Bielorusko-kritizuje-porusovanie-ludskych-prav-vo-svete--Toto-vycita-Slovensku

Je otázkou času, kedy táto časovaná bomba vybuchne,  tzv. „Rómske reformy“ sú prakticky nevykonateľné a preto neúčinné, pretože neexistujú kontrolné mechanizmy ani financie na to, aby v krátkom čase zmenili mentalitu ľudí v osadách, ktorí nikdy nepracovali a žijú len zo štátnych dávok a prídavkov na deti. Zásadná chyba všetkých týchto na neúspech vopred odsúdených pokusov spočíva v tom, že neriešia príčiny problému  ale snažia sa eliminovať len následky. Rýchle a razantné riešenie sa v konečnom dôsledku vypomstia na občanoch vo forme  zvýšenej kriminality  a stupňovania emócii a napätia medzi Rómami a majoritným obyvateľstvom.

Existujú len dve zásadné riešenia:

  • Systémové odstránenie príčin diskriminácie Rómov,  vytvorením podmienok na zlepšenie ich života  vzdelávaním a zamestnaním. To sa však nepodarilo ani za socializmu, ktorý mal na to neporovnateľné  lepšie a iné možnosti.  V súčasnej situácii s takmer  15%-nou nezamestnanosťou a neustále  narastajúcim dlhom Slovenska vo výške takmer 7000 eur na každého občana SR, je problém vytvoriť pracovné miesta pre kvalifikovaných pracovníkov a študentov končiacich štúdium - nútených si hľadať prácu v zahraničí, je nereálne  zamestnať desaťtisíce nekvalifikovaných a nevzdelaných Rómov bez pracovných návykov. Ak vláda použije na riešenie rómskeho problému finančné prostriedky z eurofondov, ktoré sa dajú čerpať ešte do roku 2020, diskriminuje tým majoritných pracujúcich a dane platiacich občanov. Už dnes sú deti týchto občanov diskriminované tým, že na školské zariadenia a telocvične pre ich deti nie sú peniaze, zatiaľ čo pre Rómske deti sa z prostriedkov EÚ stavajú moderné školy s interaktívnym vybavením o akom môžu ostatné deti len snívať, ako napr. v Základnej škole v Chminianskych Jakubovanoch. Iné zdroje okrem zvyšovania daní, odvodov a poplatkov vo forme  tzv.  nevyhnutných ekonomických reforiem,  žiadna ponovembrová vláda nebola schopná získať, pričom je všeobecne známe, že po novembri sa parlamentom schválenými zákonmi  umožnilo sofistikované rozkradnutie štátneho majetku v miliardách, ktorý sa dnes presunul na účty finančných skupín, ponovembrových zbohatlíkov a  politikov, vrátane účtov a offshore-spoločností v daňových rajoch. Prijatím zákonov o trestnej zodpovednosti právnických osôb a účinného zákona o preukazovaní pôvodu majetku a jeho navrátenia štátu, by totiž každá vláda bez ohľadu na to, či je pravicová alebo ľavicová ohrozila svojich sponzorov a tým aj samu seba.

 

  • Riešenie vysokej pôrodnosti v osadách tzv. čínskou cestou a reguláciou populácie, je pre členstvo SR v EÚ nemožné. V zmysle legislatívy EÚ a medzinárodného dohovoru je však možné ovplyvňovať populáciu prijatím takej legislatívy, ktorá bude finančne motivovať rómske rodiny, ktoré budú  mať viac ako tri deti k dobrovoľnej sterilizácii. Tieto  finančné prostriedky by  štátu v budúcnosti kompenzovali nižšie sociálne dávky, ktoré by musel vyplácať vo forme prídavkov na deti a  sociálnych dávok vyplácaných Rómom v sociálnej núdzí. Finančná motivácia v závislosti podľa počtu detí by na druhej strane motivovala majoritné obyvateľstvo k tomu, aby rodiny mali aspoň tri alebo štyri deti, čo by v konečnom dôsledku  viedlo k  odvráteniu dlhodobo nepriaznivého demografického vývoja vymierania obyvateľstva.   NR SR nebola doposiaľ schopná prijať ani návrh poslankyne L. Nicholsonovej, na zrušenie poplatkov za sterilizáciu, čo dokonca prijali pozitívne samotné rómske ženy, ktoré si tento zákrok vo výške 300-400 eur nemohli dovoliť.

Výzva vláde a parlamentu SR- zabráňte likvidácii slovenského národa cez tzv. rómsky problém!

V mene ohrozených občanov Slovenskej republiku ako aj samotných Rómov, apelujeme na vládu SR a NR SR, aby ako prvý krok k zabráneniu postupnej likvidácie slovenského národa,

  • prijala opatrenia, ktoré by umožnili štatistikom a prognostikom získanie pravdivých a objektívnych údajov o počte Rómov a náraste ich populácie na Slovensku
  • v záujme občanov SR neakceptovala nariadenia a smernice EÚ o spôsobe sčítania obyvateľstva

Pomer plodnosti rómskych žien a slovenskej populácie je podľa uvedenej tabuľku 4:1. Tento nepomer spolu s očakávaným úbytkom obyvateľstva je bez akýchkoľvek pochýb vražednou kombináciou  pre existenciu slovenského národa.
http://www.demografie.info/user/img/article/graf1_1178488827.gif
Obr. 1: Porovnanie plodnosti žien „rómskych obcí“ a slovenskej populácie v roku 1996-2004

Zdroj: ŠÚ SR 1996-2004, triedené vo
VDC, upravil autor









Je povinnosťou vlády SR a NR SR, aby súčasťou prognózy demografického vývoja obyvateľstva do roku 2080 bolo aj odborné stanovisko  a stanovenie hranice únosnosti súčasného  sociálneho systému, ktorého možnosti sú už dnes limitované.

  • Občan má právo vedieť, kedy sociálny systém už nebude schopný poskytovať sociálne dávky armáde nepracujúcich Rómov.
  • Pri akom počte Rómov a približne kedy k tomu dôjde?
  • V súvislosti s očakávaným zvyšovaním veku odchodu do dôchodku, ktorý súčasná vláda posunula na obdobie po prezidentských a parlamentných voľbách, je potrebné občanom povedať, aké podmienky sa vytvoria pre množstvo občanov nad 62 rokov, aby získali prácu a neskončili na ulici alebo pod kolesami vlaku.
  • Ako sa bude zvýšenie veku odchodu do dôchodku aplikovať na  Rómoch, ktorí celý život štátu neodvádzali žiadnu pridanú hodnotu a ich dôchodok sa v súčasnosti vypočítava z priemeru a neraz je vyšší ako u občanov, ktorí celý život pracovali a platili dane a odvody do poisťovní, čím sú títo zjavne diskriminovaní?
  • Pri akom počte  Rómov a kedy  nastanú komplikácie a možný kolaps zdravotného systému a z čoho bude prístup k zdravotnej starostlivosti garantovaný Ústavou SR financovaný ak  znižujúci sa počet pracujúcich už nebude schopný pracovať  na nepracujúcu väčšinu Rómov, zdravotne postihnutých a prestárlych občanov neschopných práce?

 

Toto sú základné otázky, ktoré majú byť zodpovedané ak vláda SR a parlament nechce ďalej klamať svojich občanov, tak ako ich klamali  od konca II. Sv. vojny predstavitelia vlád systémov, ktoré sa rozpadli a dostali na smetisko dejín práve preto, lebo klamali a zavádzali vlastných občanov. Malo by preto byť svätou povinnosťou každej vlády urobiť všetko preto , aby ich história neodsúdila ako vlastizradcov a vrahov vlastného národa.
Občianske združenie - Ľudia v ohrození
                                                                                  Marián Mišún - predseda

Zdroje:
http://www.infostat.sk/vdc/sk/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=16
http://www.fem.uniag.sk/uveu2005/zbornik/zbornik/sekcia_5/polakova.pdf
http://www.infostat.sk/vdc/pdf/prognoza2025rom.pdf
http://www.infostat.sk/vdc/pdf/Pop_vyvoj_2011_def.pdf
http://portal.statistics.sk/showdoc.do?docid=47949
http://www.demografie.info/?cz_detail_clanku&artclID=469
http://www.unipo.sk/public/media/16282/R%C3%B3movia_na_Slovensku.pdf
http://www.mecem.sk/romovia/?id=romovia_historia_sk&lang=slovak&show=14722
http://www.mecem.sk/rpa/?id=local&show=20246

Na vedomie : RTVS, TA3, TV JOJ, Markíza, SITA, TASR, všetky zastupiteľské úrady v SR (vrátane Veľvyslanectva Bieloruskej republiky)



Infostat potvrdzuje, asociálni Rómovia sa rozmnožujú najviac!

Prognóza vývoja obyvateľstva 2012-2060 -INFOSTAT

S ohľadom na prehlbujúci rómsky problém, ako aj blížiaci sa kolaps sociálneho systému, požiadala  pronárodná mimovládna organizácia Ľudia v ohrození (ĽVO) dňa 14.2.2013 Úrad vlády SR o vypracovanie reálnej prognózy demografického vývoja Rómov na Slovensku. 

Čelní predstavitelia ĽVO sa v žiadosti zároveň pokúsili upozorniť kompetentné štátne orgány na nebezpečenstvo vzniku sociálneho napätia, ktoré môže  prerásť až do  vojnového konfliktu.
Ako dôvod bol uvedený najmä vysoký populačný prírastok asociálov na východnom Slovensku, ktorý už  dnes negatívne ovplyvňuje náš sociálny systém a ekonomiku štátu.

Práve demografický vývoj na území bývalej Juhoslávie a dnešného Kosova, nápadne pripomína súčasné pomery na východnom Slovensku, kde sa mnohokrát v priebehu života jednej generácie stáva z minoritnej asociálnej menšiny majorita. 

Z dôvodu vecnej príslušnosti Kancelária predsedu vlády SR poverila na priame vybavenie  žiadosti INŠTITÚT INFORMATIKY A ŠTATISTIKY -INFOSTAT. Počas jedného mesiaca  tak Výskumné demografické centrum, vypracovalo publikáciu  s názvom „Prognóza vývoja obyvateľstva Slovenska 2012 – 2060“.  

Napriek tomu, že uvedená publikácia obsahuje množstvo všeobecne známych informácii (napr. výrazné starnutie a vymieranie populácie na Slovensku), v žiadnej z jej častí sa neobjavili reálne čísla zachytávajúce skutočné počty Rómov.

Pracovníci  INFOSTAT-u za príčiny zmeneného reprodukčného správania Slovákov po roku 1989 logicky označili:
1. Zmeny v hodnotách, normách, postojoch a názoroch obyvateľstva,
2. Systémové zmeny vo fungovaní štátu- najmä v prvej polovici 90. rokov sa na dramatickom prepade plodnosti podieľali faktory spojené s nezamestnanosťou, infláciou, poklesom životnej úrovne, finančnou nedostupnosťou bytov pre mladých a pod.   

Na druhej strane tiež pripomenuli, že v celkové zníženie plodnosti sa na niektoré skupiny obyvateľstva nevzťahuje.

„Tieto ženy do materstva a rodičovstva vstupujú oveľa skôr, čo sa prejavuje aj na špecifickom priebehu prierezových i generačných mier plodnosti. Môžeme sa s najväčšou pravdepodobnosťou domnievať, že ide o osoby zo sociálne znevýhodneného prostredia (napr. rómskych osád), s nízkym sociálnym, ekonomickým a kultúrnym kapitálom...“

Vplyv Rómskeho obyvateľstva na výraznú pôrodnosť na východnom Slovensku, priznáva tiež známy demograf Boris Vaňo, ktorý pre denník SME (4. 3. 2012) uviedol „Pôrodnosť v týchto krajoch stále ovplyvňujú najmä vysoká religiozita(náboženské založenie), väčší podiel rómskeho obyvateľstva a nižší stupeň urbanizácie a životnej úrovne,“

 Je zarážajúce, že napriek masovému vymieraniu Slovákov a vysťahovaniu za prácou dnes máme vďaka výdatnej rómskej plodnosti, na východe Slovenska naďalej vysoký prírastok obyvateľstva. Je však veľmi otázne, či tieto populačné prírastky v budúcnosti ekonomicky pozdvihnú SR,  prispejú k stabilizácii 1. dôchodkového piliera, alebo či dokážu zabezpečiť sociálne istoty policajtov a ďalších osôb v služobnom pomere.


Najmä naivní policajti a dôchodcovia voliaci SMER by nemali zabúdať, že sľubované istoty a rozdávané peniaze musia byť vždy kryté užitočnou ľudskou prácou. Pokiaľ sa raz na Slovensku stanú väčšinou nepracujúci asociáli a dôchodcovia, štát nedokáže nikomu istoty poskytnúť.    
   
Nakoľko z uvedených údajov vyplýva, že slovenský národ sa v dôsledku hlúposti a ľahostajnosti politických špičiek po roku 1989 ocitol krok od zániku,  predsedníctvo ĽVO vyzýva všetkých členov a sympatizantov národných politických strán a organizácii na spoluprácu v nadchádzajúcich voľbách do VÚC.

Len jednotný postup národne zmýšľajúcich Slovákov dnes ochráni Slovensko pred asociálmi a skorumpovanými politikmi.

S pozdravom
Občianske združenie - Ľudia v ohrození

Marián Mišún – predseda




Odpoveď Úradu vlády SR a MV SR na žiadosť o vypracovanie reálnej prognózy demografického vývoja obyvateľstva SR do roku 2080

Vážený pán riaditeľ,

predsedovi vlády Slovenskej republiky pánovi Robertovi Ficovi
poslal predseda občianskeho  združenia Ľudia v ohrození pán Marián Mišún žiadosť
o vypracovanie reálnej prognózy demografického vývoja obyvateľstva do roku 2080
z dôvodu dlhodobého neriešenia „rómskeho problému“.
Dovoľujem si Vám postúpiť uvedenú žiadosť z dôvodu vecnej príslušnosti na priame vybavenie.
Srdečná vďaka za spoluprácu.
Želám Vám príjemný deň.
S úctou

PhDr. Eliška Jašková
vedúca oddelenia styku predsedu vlády SR s verejnosťou
Kancelária predsedu vlády SR
Úrad vlády SR
Námestie slobody 1
813 70 Bratislava 1
T: 02/572 95 393
F: 02/544 15 428
e-mail: eliska.jaskova@vlada.gov.sk

Odpoveď MINISTERSTVA VNÚTRA SLOVENSKEJ REPUBLIKY Kancelária ministra vnútra SR Pribinova 2, 812 72 Bratislava


  • Print Friendly and PDF
Facebook